Ga je voor tevreden klanten en wil je ze graag behouden? Met slimme helpdesk software kan jij je klanten optimaal van dienst zijn.
Geen creditcard of betaling nodig
Zoho Desk is een slimme ticketing tool voor een perfect werkende klantenservice. Het zorgt voor een soepel en foutloos proces. Klachten of ander soort berichten komen snel bij de juiste afdeling of persoon terecht. Dit maakt deze klantenservice software tot een musthave voor jouw bedrijf of organisatie.
Zoho Desk is een slimme ticketing tool voor een perfect werkende klantenservice. Het zorgt voor een soepel en foutloos proces. Klachten of ander soort berichten komen snel bij de juiste afdeling of persoon terecht. Dit maakt deze klantenservice software tot een musthave voor jouw bedrijf of organisatie.
Met een goed werkend ticket systeem als Zoho Desk zijn klanten sneller en efficiënter te helpen. Zoho Desk is een van de beste online ticketsystemen op de markt en helpt bij het stroomlijnen van supporttickets. De tickets worden aangemaakt via de telefoon, e-mail, het klantportaal of middels een webformulier. Bovendien is het ook voor klanten mogelijk om hun tickets in te zien via hun eigen klantportaal.
Met een goed werkend ticket systeem als Zoho Desk zijn klanten sneller en efficiënter te helpen. Zoho Desk is een van de beste online ticketsystemen op de markt en helpt bij het stroomlijnen van supporttickets. De tickets worden aangemaakt via de telefoon, e-mail, het klantportaal of middels een webformulier. Bovendien is het ook voor klanten mogelijk om hun tickets in te zien via hun eigen klantportaal.
Kies je voor helpdesk software van Zoho Desk? Dan levert dit je direct diverse voordelen op:
Kies je voor helpdesk software van Zoho Desk? Dan levert dit je direct diverse voordelen op:
Bij diverse organisaties hebben wij recent Zoho Desk geïmplementeerd in de dagelijkse gang van zaken. Op deze manier blijven onze klanten een stap voor op de concurrentie en bedienen en houden ze elke dag tevreden klanten!
Zoho One
Bij diverse organisaties hebben wij recent Zoho Desk geïmplementeerd in de dagelijkse gang van zaken. Op deze manier blijven onze klanten een stap voor op de concurrentie en bedienen en houden ze elke dag tevreden klanten!
Zoho One
Bij Unique Design uit Tilburg gebruiken ze Zoho One in en door het gehele bedrijf. Dagelijks worden er diverse klant aanvragen met en zonder SLA op een snelle en goede wijze geholpen. Op deze manier blijven alle klanten tevreden en wordt iedereen tijdig geholpen. Om het overzichtelijk te houden worden oude tickets automatisch opgeruimd en wordt de klant op de hoogte gebracht.
Wil je een demonstratie? Doe een beroep onze ervaring om kennis te maken met dit unieke ticketing systeem, Zoho Desk.