Datamarketing eenvoudig gemaakt

Wij helpen jou met het nog effectiever maken van jouw marketing team.

Importeren van technische kennis

Wij zijn de samenwerkingspartner voor bestaande marketingteams. In de huidige wereld waarin alles meetbaar moet en kan zijn is het steeds moeilijker dit ook overzichtelijk te krijgen. Z.kracht is jouw samenwerkingspartner die je direct kunt betrekken bij jouw campagnes.

Customer yourneys automatiseren

Het lastigste aan campagnes is de de opvolging van jouw leads. Dat kan ook worden geautomatiseerd. Wij staan naast jouw team om te zorgen dat we leads vangen en automatisch opvolgen wanneer ze een nieuwe fase van jouw marketingfunnel ingaan.

Nooit meer technische uitdagingen

Omdat we graag met je samenwerken kunnen we ook alle kennis inzetten die wij in de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. We weten precies hoe we leads online en offline kunnen volgen. Voor elke vraag hebben we of een pasklare oplossing of een we gaan er een voor je uitwerken.

Samen leren

Wanneer je de eerste stappen zet om jouw leads te volgen, op te volgen en door jouw ontwikkelde customer yourneys te laten lopen, maak je fouten. Dat is geen probleem, van fouten kun je heel veel leren. Wij hebben al veel fouten gezien en gemaakt en hebben daarvan geleerd. Die kennis delen we graag met jouw team. Op die manier helpen wij met het minimaliseren van het aantal gemaakte fouten. Dat maakt de marketing nog effectiever.

Wil je meer weten?

We maken graag even kennis om te kijken of we bij jouw team passen.

Kunnen we jou helpen?

Dat denken wij wel! Als jij een marketeer bent die alleen of in een team werkt dan kunnen we je zeker helpen. We weten namelijk dat je goed ben in het maken van de mooiste campagnes. We zien ook dat veel marketeers zodra het gaat om cookies, tracking en automatisering soms vast lopen. Als jij je daar in herkent dan kunnen we je helpen. Wij weten namelijk precies hoe je dat doet.

Marketeer binnen een organisatie

Ben jij een marketeer die alleen of met een klein team werkt binnen een organisatie. Dan weet jij precies wie jouw doelgroep is. Je hebt toegang tot de beste klant informatie en je kunt heel gericht op zoek gaan naar nieuwe verkoopkansen.

Jouw doel is tenslotte om te zorgen dat verkopers achter leads aan kunnen gaan, die zo gekwalificeerd mogelijk binnen komen. Daar kunnen wij je bij helpen. Door heel strak gegevens te gaan verzamelen van alle marketing activiteiten kunnen we de verkopers perfect helpen met het aangeven van hot leads.

Wij worden (tijdelijk) een verlengde van jouw marketing team. We gaan je helpen met het gestructureerd vangen van informatie van iedereen die langs komt bij jouw organisatie. Door onderdeel te worden van jouw marketing team kunnen we heel snel schakelen en helpen je ook met het opbouwen van kennis om ook zelf het heft in handen te nemen.

Marketing agency

Als marketing agency is het van cruciaal belang dat je snel overzicht krijgt van de bestaande marketing funnel jouw klant. Zodra je dat overzicht hebt kun je op zoek gaan naar inzichten die helpen jouw dienstverlening te optimaliseren naar klanten.

Elke klant heeft echter een eigen marketing opzet. Soms wordt er nog niets opgevangen en soms zit het allemaal heel complex in elkaar. Als marketeer loop je dan soms vast in de hoeveelheid kennis die je nodig hebt. Geen probleem want wij gaan je helpen.

Wij worden (tijdelijk) een verlengde van jouw marketing team. De enige taak die wij hebben is zorgen dat je inzicht krijgt in de marketing funnel van jouw klant. We helpen je met het opzetten van nieuwe funnels als er nog niets is. Maar zorgen ook dat je snapt hoe je de huidige “complexe” situatie onder controle krijgt. Daarnaast helpen we je te zorgen dat campagnes ook verder geautomatiseerd worden.

Samenwerken om de meest effectieve marketing te bereiken

Samen komen we veel verder. Door gebruik te maken van elkaars competenties kunnen we sneller de groeien. Wat als we er samen voor kunnen zorgen dat jij als marketeer nog effectiever bent en bijdraagd aan de groei van jouw organisatie. Samen zorgen we voor dat extra beetje groeikracht om sneller resultaten te bereiken.

Zullen we voor je aan de slag gaan?

Geen zorgen we weten precies hoe we jou kunnen helpen. Dat doen we altijd op een gestructureerde manier.

Kennismaking
Offerte
Nul meting
Doelen bereiken
Kennis delen

Eerst willen we graag vrijblijvend even kennis met je maken. We zijn altijd nieuwsgierig bij wie we aan tafel komen. Net als dat andersom ook geld. We gaan samen even kijken welke skills jij in jouw team nodig hebt. Op basis daarvan kunnen we dan samen uitwerken hoe we gaan samenwerken.

Als we weten hoe we jullie kunnen helpen, kan een offerte worden gemaakt. Deze is altijd in de vorm van een maandbedrag voor een minimum periode van 6 maanden. Dit doen we specifiek omdat we ook echt onderdeel willen zijn van het team. We willen kennis overdragen en zorgen dat je na onze samenwerking ook zelf verder kunt.

De eerste fase die we doen is een zogenoemde 0-meting. Hierin proberen we inzichtelijk te krijgen of je al gebruik maakt van marketing applicaties. Welke connecties al zijn gelegd. Ook of je al een duidelijk beeld hebt van de marketing pijplijn en customer yourneys. Deze 0-meting geeft ons een goed beeld waar nog aandacht nodig is en waar we al de juiste infrastructuur hebben opgebouwd. Maak je geen zorgen over de 0-meting als er niets is dan starten we vanaf daar. Deze analyse helpt gewoon om snel stappen te kunnen zetten.

Nu gaan we samen werken. We plannen periodieke meetings in en zorgen dat we onderdeel worden van hetzelfde team. Jij bepaald de prioriteiten en de cmarketing activiteiten die plaats gaan vinden. Wij zorgen er voor dat de campagnes technisch mogelijk zijn en we zoveel mogelijk inzichten verzamelen over de resultaten. Dat doen we uiteraard als onderdeel van het team, dus we delen ook deze kennis. Zo helpen we mee aan het profesionaliseren van de dataverzameling. Voor ons heeft dat als doel om ook te helpen aan de toekomstbestendigheid van de marketing in jou organisatie.

Voor ons is het belangrijk dat we samenwerken. Waarom we dat heel belangrijk vinden is omdat we dan gemakkelijker onze kennis aan jou kunnen overdragen. De bedoeling is natuurlijk dan onze samenwerking ons allemaal beter maakt. Wij vinden het fantastisch om te kunnen helpen. Jou proberen we beter te maken door alle kennis over het verzamelen van data met je te delen en toe te passen.