Marketing met meetbare resultaten

Datagedreven marketing met heldere doelen en real-time inzichten.

Inzicht in marketingkosten

Met ons dashboard heb je direct inzicht in de marketing kosten. Zelfs op het niveau van medium (facebook, google ads of radio ads). Met deze informatie weet je precies hoeveel je uitgeeft aan advertenties en bereik.

Jouw eigen gevulde marketingpijplijn

Wij volgen precies wie in welke onderdeel van de marketing pijplijn zit. Dat betekent dat jij ook exact weet hoeveel potentiële klanten we benaderen. We doen dit zodat iedereen ook echt benaderd wordt op de manier waarop zij dat willen.

Effectieve activiteiten uitbreiden

We vinden dat effectievere activiteiten meer aandacht verdienen. Dat maken we gemakkelijk inzichtelijk. Zo kunnen we snel en nauwkeurig bijsturen op advertenties, media en andere activiteiten. Zo kunnen we samen met jou op zoek naar de beste resultaten.

Nooit meer gokken

Omdat wij elke klant volgen vanaf het moment dat ze voor het eerst contact maken tot het moment dat ze een product of dienst afnemen. Is het niet meer nodig om te gokken. Met onze KPI’s rondom de klant weet je precies hoeveel een nieuwe klant jouw heeft gekost.

Wil je meer weten?

We geven je graag een demonstratie

3 pijlers voor het beste resultaat!

Omdat wij alles weten van het verzamelen, gebruiken en inzichtelijk maken van gegevens kunnen wij ook marketing gegevens inzichtelijk maken. Marketing is echter niet allen het verzamelen van gegevens. We gaan ook actief op zoek naar prospects voor jou. Om dat te doen zijn we samen met Flax.Marketing gaan samenwerken. Zij helpen jou om campagnes, advertenties en sociale media in te zetten om jouw marketing pijplijn nog beter te vullen.

1. Inhoud geven aan marketing

Naamsbekendheid, Overtuigen en Warm houden kan niet zonder dat je goede inhoudelijk campagnes opzet. Het is dus ook belangrijk samen met jou goede marketing op te zetten.

Met goede teksten, passende foto’s en gericht op jouw doelgroepen. We werken hiervoor samen met Flax Marketing. Zij kunnen samen met jouw als marketing agency de creatieve campagnes opzetten. Met hun jarenlange ervaring en bewezen succesvolle campagnes kunnen we jouw marketing vorm geven.

2. Technisch koppelen van touchpoints

Er zijn tegenwoordig zoveel plaatsen waar klanten jouw kunnen vinden. Denk aan jouw website, sociale media. Maar ook posters in bushokjes of advertenties op radio en tv. Voor het beste resultaat moeten we weten waar leads jou gevonden hebben.

Elke plaats waar leads jouw tegen komen gaan we monitoren en terug halen naar onze systemen. Zo krijgen een 360° beeld van al jouw leads individueel. We weten welke touchpoints ze hebben gehad en welke boodschap ze daar hebben gezien. Door zo breed de touchpoints in kaart te brengen kunnen we customer yourneys herkennen en ze precies op het goede moment de juiste boodschap meegeven.

3. Dashboard waar alles samenkomt

Zonder doel is het moeilijk om resultaat gerichte marketing te voeren. Daarom maken we speciaal voor jouw bedrijf een dashboard. Op die manier komen alle gegevens samen en kunnen w op basis van ervaring en harde data beslissingen maken.

Met het dashboard krijgen we inzicht in effectieve campagnes en activiteiten. We kunnen dus snel bijsturen. Marketing effectiever inzetten kan zijn door meer geld en moeite te stoppen in de activiteiten die het beste renderen. Dat is niet het enige we kunnen media bijschakelen of doelgroepen beter definiëren.

Alles komt samen bij Marketing Qualified Leads (MQL)

MQL’s zijn gekwalificeerde leads die direct kunnen worden opgepakt door jouw verkoopafdeling. Het beste resultaat is wanneer we leads afleveren die een oprechte koopintentie hebben en waar verkopers snel een klant van kunnen maken.

Zullen we voor je aan de slag gaan?

Geen zorgen we weten precies hoe we jou kunnen helpen. Dat doen we altijd op een gestructureerde manier.

Kennismaking
Offerte
Fase 1 : Inrichting
Fase 2 : Marketing pijplijn
Fase 3 : Resultaat stapelen

Eerst willen we graag vrijblijvend even kennis met je maken. We zijn altijd nieuwsgierig naar het verhaal dat je wilt vertellen. Het kennismakingsgesprek heeft als doel om samen jouw precieze vraag te achterhalen. Dan weten wij hoe we je kunnen gaan helpen en wanneer we echt successen kunnen behalen samen.

Als we weten wie jullie zijn en waar jullie mee bezig zijn. Kunnen we een offerte voor je maken. Daar nemen we het hele concept van resultaat gerichte marketing in mee. We zorgen vooraf dus ook dat de kosten voor onze tijd bekend zijn zodat we ons alleen nog maar zorgen hoeven te maken hoe we het beste resultaat gaan behalen met marketing.

We starten altijd met een stukje inrichting. We willen namelijk een dashboard hebben dat direct vanaf dag 1 laat zien waar we staan. Op die manier is de progressie goed meetbaar en kunnen we heel snel resultaat gericht gaan werken.

Bij de inrichting hebben we ook altijd wat hulp nodig van jullie. We moeten toegang krijgen tot bijvoorbeeld al bestaande sociale media en de website. Zo kunnen we zorgen dat er zoveel mogelijk informatie al beschikbaar is.

Een belangrijk onderdeel van resultaat gerichte marketing is om de touchpoints in kaart te brengen. Dit is het moment waarop we campagnes gaan opzetten en uitvoeren om de bestaande leads door de marketing pijplijn te laten gaan. De campagnes richten we zo in dat voor elke lead een zo persoonlijke mogelijke boodschap komt. Afhankelijk van zijn betrokkenheid bij jouw merk heeft hij / zij een andere manier van aanspreken nodig.

Als we fase 1 en 2 hebben afgerond dan is het zorgen dat we de funnel uitbreiden naar nieuwe leads. Deze fase gaan we zolang als dat wenselijk is uitvoeren. We willen aan de bovenkant van de marketing pijplijn zoveel mogelijk nieuwe leads hebben.

Die willen we dan op een steeds effectievere manier als MQL kunnen aanbieden aan jouw verkoopteam. Door nauw de samenwerking op te zoeken en conversie van het verkoopteam te meten. Weten we steeds beter hoe we de kwaliteit van leads beter kunnen verbeteren. Zo gaan we echte resultaten boeken.