Ticketing Tool

Ga je voor tevreden klanten en wil je ze graag behouden? Met slimme helpdesk software kan jij je klanten optimaal van dienst zijn.

Geen creditcard of betaling nodig

Ticketing tool: Zoho Desk

Zoho Desk is een slimme ticketing tool voor een perfect werkende klantenservice. Het zorgt voor een soepel en foutloos proces. Klachten of ander soort berichten komen snel bij de juiste afdeling of persoon terecht. Dit maakt deze klantenservice software tot een musthave voor jouw bedrijf of organisatie.

Ticketing tool: Zoho Desk

Zoho Desk is een slimme ticketing tool voor een perfect werkende klantenservice. Het zorgt voor een soepel en foutloos proces. Klachten of ander soort berichten komen snel bij de juiste afdeling of persoon terecht. Dit maakt deze klantenservice software tot een musthave voor jouw bedrijf of organisatie.

Hoe werkt een ticketing tool?

Met een goed werkend ticket systeem als Zoho Desk zijn klanten sneller en efficiënter te helpen. Zoho Desk is een van de beste online ticketsystemen op de markt en helpt bij het stroomlijnen van supporttickets. De tickets worden aangemaakt via de telefoon, e-mail, het klantportaal of middels een webformulier. Bovendien is het ook voor klanten mogelijk om hun tickets in te zien via hun eigen klantportaal.

Hoe werkt een ticketing tool?

Met een goed werkend ticket systeem als Zoho Desk zijn klanten sneller en efficiënter te helpen. Zoho Desk is een van de beste online ticketsystemen op de markt en helpt bij het stroomlijnen van supporttickets. De tickets worden aangemaakt via de telefoon, e-mail, het klantportaal of middels een webformulier. Bovendien is het ook voor klanten mogelijk om hun tickets in te zien via hun eigen klantportaal.

Wat zijn de voordelen van Zoho Desk?

Kies je voor helpdesk software van Zoho Desk? Dan levert dit je direct diverse voordelen op:

  • Klanten worden sneller en efficiënter geholpen door jouw team;
  • Zoho Desk is een complete oplossing voor je helpdesk en tickets;
  • De klantenservice software is gebruiksvriendelijk en te optimaliseren voor jouw bedrijf of organisatie;
  • Je kan altijd rekenen op een uitstekende service.

Wat zijn de voordelen van Zoho Desk?

Kies je voor helpdesk software van Zoho Desk? Dan levert dit je direct diverse voordelen op:

  • Klanten worden sneller en efficiënter geholpen door jouw team;
  • Zoho Desk is een complete oplossing voor je helpdesk en tickets;
  • De klantenservice software is gebruiksvriendelijk en te optimaliseren voor jouw bedrijf of organisatie;
  • Je kan altijd rekenen op een uitstekende service.

Mijn naam is Joost

Bij diverse organisaties hebben wij recent Zoho Desk geïmplementeerd in de dagelijkse gang van zaken. Op deze manier blijven onze klanten een stap voor op de concurrentie en bedienen en houden ze elke dag tevreden klanten!

Solutions manager

Zoho One

Mijn naam is Joost

Bij diverse organisaties hebben wij recent Zoho Desk geïmplementeerd in de dagelijkse gang van zaken. Op deze manier blijven onze klanten een stap voor op de concurrentie en bedienen en houden ze elke dag tevreden klanten!

Solutions manager

Zoho One

Zoho Desk in bedrijf:

Bij Unique Design uit Tilburg gebruiken ze Zoho One in en door het gehele bedrijf. Dagelijks worden er diverse klant aanvragen met en zonder SLA op een snelle en goede wijze geholpen. Op deze manier blijven alle klanten tevreden en wordt iedereen tijdig geholpen. Om het overzichtelijk te houden worden oude tickets automatisch opgeruimd en wordt de klant op de hoogte gebracht.

Kosteloos advies of een demo?

Wil je een demonstratie? Doe een beroep onze ervaring om kennis te maken met dit unieke ticketing systeem, Zoho Desk.

Zoho Desk biedt:

  • Handige mobiele App
  • Gecentraliseerde helpdesk
  • Online kennisbank
  • Ondersteuning meertaligheid
  • Handteer service niveaus (SLA)
  • Diverse automatiserings-regels
  • Automatische meldingen

Benieuwd?

Ben je benieuwd hoe jij hand een ticketing tool als Zoho Desk in je bedrijf of organisatie kan implementeren en gebruiken? Wij vertellen je er graag meer over en praten je bij over diverse klant-cases. Neem je contact met ons op?

    Ik wil ook graag emails ontvangen met tips & tricks voor het gebruik van zakelijke applicaties