In deze wereld waarin klanten verwachten dat je ze persoonlijk benadert moet jij op de hoogte zijn van alles wat er speelt rond jouw klant. Dat kan gemakkelijk met een geïntegreerd CRM systeem. Een systeem dat jou helpt met het verzamelen van leads en dat ervoor zorgt dat ook als ze al klant zijn jij alles over ze weet. Wij zeggen hier een CRM systeem waarmee jouw verkopers uit de auto stappen en weten dat ze een schroevendraaier mee moeten nemen omdat er een probleem kan worden opgelost.
Een CRM systeem moet alle informatie over jouw klanten goed en volledig laten zien. Dat betekent dat het systeem geïntegreerd moet zijn om te zorgen dat alle gegevens ook beschikbaar zijn. Daarom maken wij jouw CRM systeem slim, met behulp van integraties naar andere applicaties zodat iedereen op de hoogte is van alle klantgegevens.
Om een CRM systeem te gebruiken moet je wel alle informatie gemakkelijk kunnen verwerken. Je moet dus ook een flexibel systeem hebben dat zich helemaal aan past aan jouw organisatie. Onze oplossingen zijn zo aan te passen dat je binnen 2 minuten weer verder kunt als je iets had gemist.
En over snel gesproken, binnen 1 uur ben jij helemaal up and running.
Wij maken cloudoplossingen die stap voor stap met je mee groeien. Dit geld ook voor ons CRM systeem. Dit systeem groeit met jou mee, in jouw tempo en helemaal gericht op de beste manier om je te focussen op wat echt belangrijk is, namelijk jouw klanten.
Veel van jouw verkopen verlopen op een zelfde manier. Dit begint bij een eerste interesse tot aan een gewonnen deal. De tijd waarin een verkoop plaats vindt kan verschillen en het is dus handig om te weten in welke fase een deal zich bevindt om op het goede moment te schakelen.
Leads komen jouw bedrijf in via verschillende kanalen. Via sociale media, jouw website, beurs of netwerk borrel. Op al deze contactmomenten is er de mogelijkheid om een lead te vinden. Jouw systeem maakt het mogelijk om al deze leads op één plaats te verzamelen en op te volgen voor de beste kans op succes.
Niets is belangrijker in het verkoopproces om precies te weten wat er bij jouw klant gebeurt. Alleen dan kun je precies op het goede moment een verkoop initiëren. Daarom maken wij een volledig overzicht van alles wat er speelt bij jouw klant, zo ben je meteen op de hoogte van alle kansen die je kunt pakken.
Een CRM systeem wordt is pas goed te gebruiken als het gegevens deelt met de marketing afdeling. Daarom zijn er talloze applicaties te koppelen die ervoor zorgen dat e-mail campagnes nog slimmer worden of nieuwe segmentatie kan worden opgezet met één druk op de knop. Zo worden marketing campagnes slimmer en door een terugkoppeling weten de verkopers waar kansen liggen.
Voor iedere manager is het belangrijk te weten of verkoop en marketing goed wordt uitgevoerd. Wat zijn de resultaten en hoe kan het beter. Daarom is het gemakkelijk jouw eigen bedrijfsdashboards te maken voor real-time inzichten en rapportages om over langere perioden de trends te ontdekken.
Als je iets hebt verkocht wil je ook, wanneer er problemen zijn, dit wordt opgelost. Dat is geen probleem want ook tickets kunnen worden beheerd en opgevolgd om de nazorg naar jouw klanten op de best mogelijke manier te helpen uitvoeren. Zo blijft elke klant tevreden en ben je op de hoogte wanneer je producten kunt upgraden of vervangen bij jouw klant.
Dat is geen probleem. Wij helpen je graag op weg. Je kunt het Zoho CRM systeem 30 dagen testen of het iets voor je is. Wij hebben daarnaast een grote set hulpmiddelen om je op weg te helpen of jouw verkoop en marketing systeem in te richten.
Maak direct een afspraak met onze CRM adviseurs om te bespreken hoe wij jou kunnen helpen jouw Verkoop en Marketing slimmer, sneller en schaalbaar te maken.
We horen vaak dat IT projecten veel lang duren, veel kosten en nooit opleveren wat jij wilt. Dat vinden wij niet meer van deze tijd. Jij moet de controle kunnen houden op tijd, kosten en resultaat. Wij helpen je daarom stap voor stap op jouw tempo helemaal over te schakelen naar de cloudoplossing die voor jouw bedrijf werkt.
Dit doen wij met versnellingen. Hiermee brengen we jouw onderneming slim, snel en schaalbaar naar de cloud op het tempo wat past bij jouw onderneming. Een versnelling is een vast blokje binnen het implementatie proces. We hebben standaard versnellingen zoals basis inrichting CRM of SLA inrichting voor customer support. Maar ook versnellingen meer toegespitst op jouw organisatie.
Door de vaste kaders van een versnelling is vooraf duidelijk te bepalen wat de kosten zijn. Versnellingen zijn kleine blokjes die in een halve dag geïmplementeerd worden zonder het huidige proces te storen. Op die manier kun je snel gebruik maken van onze expertise op deelprocessen en heb je altijd een goed ingericht systeem.
Wij zijn er als je ons nodig hebt. Je bent zelf aan de slag met Zoho One en schakelt ons bij wanneer je daar zelf behoefte aan hebt. Bijvoorbeeld als je er niet uitkomt hoe je eigen velden kunt toevoegen of om meer inzicht te krijgen in de best practises.
Hulp op afstand doen wij op basis van strippenkaarten. Dit zijn uren die je vooraf kunt inkopen en die je per kwartier kunt opnemen. Voor vragen of directe opdrachten kun je ons inzetten. Strippenkaarten schaf je vooraf aan en daarom krijg jij ook korting op ons uurtarief. Er zijn al strippenkaarten vanaf 5 uur.
Maar dat is niet alles. Met onze strippenkaarten maak je ook gratis gebruik van alle voordelen die onze klanten krijgen namelijk:
Toegang tot onze kennisbank met makkelijk handleidingen en instructievideos
Toegang tot onze klanten webinars waar we extra verdieping opzoeken in jouw werkprocessen
Webinars
Door het jaar heen geven wij verschillende webinars om jouw te helpen meer te halen uit jouw Zoho applicatie. Wil je hier aan deelnemen hou dan onze website in de gaten om er geen te missen.