In minder tijd gepersonaliseerd verkopen

AI als ondersteuning van jouw verkoopteam

Sneller werken met AI als assistent

Koppelingen opzetten met ChatGPT, Perplexity en Fireflies zorgt ervoor dat je sneller kunt werken in het CRM systeem. Of dit nu is om leads te kwalificeren of offertes te maken.

Gepersonaliseerde offertes

Door gegevens uit jouw CRM systeem slim te koppelen kan een geheel gepersonaliseerde offerte worden gemaakt. Als verkoper hoef je enkel nog te bepalen wat de prijs is die jij aan je product of dienst wil geven. AI doet de rest, de klant zal het gevoel hebben dat jij snapt waar hij behoefte aan heeft.

Gemakkelijk gespreksverslagen registreren

AI kan meetings, afspraken en kennismakingsgesprekken eenvoudig analyseren en transcriberen. Een AI dienst zoals Fireflies maakt het mogelijk om verkopers niet meer te vragen gespreksverslagen te schrijven. Deze worden door AI al voor hen gemaakt. Zowel online als offline.

CRM on steriods

Door jouw CRM systeem te verijken met alle mogelijkheden die AI bied kun je data verijken, personaliseren en samenvoegen. Zo krijgt jouw CRM systeem de mogelijkheid nog beter te werken voor jouw systemen.

Jouw eigen offerte krijgen die is gemaakt door AI van Z.kracht?

Geen zorgen we weten precies hoe we jou kunnen helpen. Dat doen we altijd op een gestructureerde manier.

Kennismaking
Fase 1 : Inrichting
Fase 2 : Training en uitleg
Fase 3 : Resultaat stapelen

Nadat jij jouw eigen geautomatiseerde offerte hebt ontvangen. Plannen we graag een kennismakingsgesprek in. Vanuit daar kunnen we samen het plan bepalen hoe we jouw verkooporganisatie kunnen automatiseren en digitaliseren met behulp van Zoho CRM en AI.

We starten altijd met een stukje inrichting. Onze oplossing werkt samen met het Zoho CRM systeem. Dat betekent dat we moeten zorgen dat we deze applicatie onderdeel moeten maken van jouw verkooporganisatie. Dat is niet heel ingewikkeld maar het moet altijd even gebeuren.

Als we het systeem hebben ingericht dan gaan we samen met jouw verkooporganisatie aan de gang om te zorgen voor een beter gebruik van het CRM systeem.

Niet alleen is het belangrijk te weten wat AI kan doen, maar ook waar je zelf op kunt controleren.

Als we fase 1 en 2 hebben afgerond dan kunnen we de verkooppijplijn weer verder gaan uitwerken. Hoe meer informatie we hebben over de manier waarop AI jouw resultaten verder helpt hoe slimmer we het kunnen maken.

Wij helpen je om het vliegwiel dat we samen hebben gemaakt nog harder te laten vliegen.