Wanneer u een bedrijf heeft, is de kans groot dat u uw werk wat eenvoudiger en effectiever wilt kunnen doen. U schakelt de hele dag tussen financiële rekeningen, e-mails, marketing en klantenservice. Hierdoor is het makkelijk taken rondom verkoop, leadgeneratie en marketing te vergeten. Met de juiste hulpmiddelen op uw werkplek kunt u ervoor zorgen dat uw werklast wordt verlicht. Hier zijn vijf manieren waarmee u kunt profiteren van de Zoho CRM en Zoho marketing oplossingen.

Stroomlijn uw werk met taakbeheer

Of u nu uw dagelijkse taken moet beheren of sneller moet reageren op e-mails, met geautomatiseerde marketing en CRM hulpmiddelen is het makkelijker deze klus te klaren. Elke ochtend start u de dag met een interactief dashboard, zo weet u meteen welke taken u vandaag te wachten staan. De activiteiten module in Zoho CRM stelt u in staat om taken toe te wijzen aan werknemers of uzelf met een paar eenvoudige klikken van de muis. U kunt op de hoogte blijven van alle taken door deze geautomatiseerd te volgen. Zo kunt u achterover leunen en weten dat de klus is geklaard.

Efficiënt werken met een activity tracker

Naast de functie voor taakbeheer, hebt u ook een vergelijkbare functie voor het beheren van al uw activiteiten. Ze uw activiteiten niet allen in je agenda, maar koppel ze aan uw contactpersonen, accounts en kansen. De dynamische CRM software biedt de tools zodat u geen taak mist. Activiteiten verschijnen in uw dashboard en u kunt uw herinneringen aanpassen aan uw eigen behoeften. Je zult slimmer werken met de functie voor geautomatiseerde activiteiten.

Eén platform voor al uw taken

Hoeveel tijd besteden medewerkers aan het inloggen op verschillende platformen om slechts één taak te voltooien? Mogelijk moet u uw e-mail openen, iets posten op Twitter over de inhoud, een klant een follow-up reactie sturen via de webpagina, terwijl u werkt aan het ontwerpen van een bestemmingspagina. Het in- en uitloggen van alle verschillende account kan tijdroven zijn. Met CRM kunt u tegelijk werken aan meerdere taken zonder dat u overal moet inloggen. Uw eigen dashboard heeft alle platforms die u nodig hebt binnen handbereik.

Verbeter uw klantenservice

Klanten zijn volgens veel mensen de koning. We weten dat de waarde van de klant niet mag worden onderschat. Daarom is het zo belangrijk om een software programma te hebben die helpt bij de ondersteuning van klanten. Van de mogelijkheid om aantrekkelijke en klantvriendelijke facturen te maken voor het ontwerpen van een geautomatiseerde e-mail marketing campagne. Geautomatiseerde marketing tools in combinatie met CRM maken uw klantenservice fenomenaal.

Verhoog de omzet

Als u geen verkoop heeft hebt u geen bedrijf. Daarom is het zo essentieel om marketing en CRM software te gebruiken die voor u werken. De marketing leads worden naadloos doorgezet naar uw verkoopteam. Wanneer een stroom van prospects rechtstreeks van uw sociale-media accounts naar de juiste afdeling worden geleid, zal de verkoop de leads in hun dashboard kunnen vinden. Hierdoor hebben ze een voorsprong om een lead te converteren naar uw klant.

Er is geen reden om overweldigd te worden door papierwerk, stagnerende verkoop of inefficiënte klantenservice. Met de juiste CRM en marketing software kunt u uw bedrijf naar een hoger niveau tillen.

Aresstraat 13-065048 CD Tilburg

Wil je dat wij je altijd kunnen helpen met Zoho. Gebruik onze partner tag : ZKRACHT

Op de hoogte blijven

Blijf op de hoogte van alle belangrijke informatie over de automatisering van jouw bedrijfsprocessen.

Copyright © 2019 - Z.kracht all rights reserved